ODCINEK 1: Kobiecość, atrakcyjność, dojrzałość

Gość Srebrnych Rozmów: Katarzyna Pawlikowska

ODCINEK 1: Kobiecość, atrakcyjność, dojrzałość

SREBRNE ROZMOWY

Image

Antropolożka Margaret Mead już ponad 70 lat temu nazwała siłę charakteru i wolę życia kobiet po 50. roku życia „post -menopauzalną werwą”. Dziś na Instagramie hasztagu #ageisjustanumber, czyli wiek jest tylko liczbą użyto już daleko ponad milion razy. Współczesne kobiety postrzegają dojrzałość jako potencjał, a starość kojarzy się im z niesprawnością, nie wiekiem.

 

Gościem odcinka jest Katarzyna Pawlikowska, współzałożycielka Garden of Words - jednej z pierwszych na świecie agencji komunikacji marketingowej wykorzystujących i kobiece i męskie kody komunikacji. Badaczka oraz autorka wielu książek o nas, o ludziach i naszych wyborach i potrzebach.

O gościu:

Od ponad piętnastu lat łączy wiedzę z różnych dziedzin z wynikami aktualnych badań, poszukując prawdy o społecznych i konsumenckich zachowaniach kobiet oraz o tym, jak wzmacniać potencjał firm dzięki współpracy opartej na różnorodności.

 

Autorka, współautorka i komentatorka wielu badań dotyczących kobiet w Polsce oraz znajdowania wspólnych wartości w środowisku kobiet i mężczyzn (także psychografii Polek i Polaków z 2018 roku). Autorka i współautorka trzech książek („Czujesz?”, „Polki. Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata” i „YEStem kobietą!”), wielu felietonów w Onecie i kilkuset publikacji.

 

Jedyna Polka prelegentka podczas The Global Summit on Marketing to Women w Nowym Jorku, z którym związana jest od kilku lat. Autorytet w dziedzinie komunikacji i zarządzania strategicznego, doradczyni biznesowa, mentorka, keynote speaker w tematach kobiecych oraz diveristy & inclusion. Jedna z najbardziej kreatywnych osób w biznesie (50 kreatywnych, Brief 2017).

 

Od wielu lat jurorka w ważnych biznesowych konkursach, między innymi Stewie Award („Oskary biznesu”) czy Businesswoman Roku (Sukces Pisany Szminką).

 

Współzałożycielka Garden of Words - jednej z pierwszych na świecie agencji komunikacji marketingowej wykorzystujących i kobiece i męskie kody komunikacji. Zdobyła z nią wiele polskich i światowych nagród – zwłaszcza za komunikację i strategie projektów z obszaru CSR. Wolontariuszka Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet i fundacji Wspólnota Kobiet.

 
Chciałbyś zostać partnerem debaty lub podcastu?
Pobierz ofertę partnerską klikając w przycisk obok...
Image
Image
Image
Image
Image