Tym razem na tapet bierzemy role społeczne kobiet w zależności od wieku. Zaprosiłam super gościa - Katarzynę Pawlikowską, właścicielkę agencji komunikacji marketingowej Garden of Words, która napisała też kilka kapitalnych książek, a o Kasi mówi się, że jest kobietolożką - znawczynią od kobiet.
O gościu:
Od ponad piętnastu lat łączy wiedzę z różnych dziedzin z wynikami aktualnych badań, poszukując prawdy o społecznych i konsumenckich zachowaniach kobiet oraz o tym, jak wzmacniać potencjał firm dzięki współpracy opartej na różnorodności.
Autorka, współautorka i komentatorka wielu badań dotyczących kobiet w Polsce oraz znajdowania wspólnych wartości w środowisku kobiet i mężczyzn (także psychografii Polek i Polaków z 2018 roku). Autorka i współautorka trzech książek („Czujesz?”, „Polki. Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata” i „YEStem kobietą!”), wielu felietonów w Onecie i kilkuset publikacji.
Jedyna Polka prelegentka podczas The Global Summit on Marketing to Women w Nowym Jorku, z którym związana jest od kilku lat. Autorytet w dziedzinie komunikacji i zarządzania strategicznego, doradczyni biznesowa, mentorka, keynote speaker w tematach kobiecych oraz diveristy & inclusion. Jedna z najbardziej kreatywnych osób w biznesie (50 kreatywnych, Brief 2017).
Od wielu lat jurorka w ważnych biznesowych konkursach, między innymi Stewie Award („Oskary biznesu”) czy Businesswoman Roku (Sukces Pisany Szminką).
Współzałożycielka Garden of Words - jednej z pierwszych na świecie agencji komunikacji marketingowej wykorzystujących i kobiece i męskie kody komunikacji. Zdobyła z nią wiele polskich i światowych nagród – zwłaszcza za komunikację i strategie projektów z obszaru CSR. Wolontariuszka Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet i fundacji Wspólnota Kobiet.